Mona Tumbas träningsbrödraskap - Nordvästskånes mänskliga ångtröskverk

Agga gagga gagga

Omstart

Nu är semestern slut! Men akta så du inte tar i för mycke! (titta va ful man kan bli)

The Klubb of boring fitness

torsdag 28 januari 2010

Idag tänkte jag vara lat: ta bussen norrut och sen få massor med D-vitaminer av fader Helios medan jag promenerade hem. Men jag missade bussen och gick i stället söderut, in till stadens hjärta. Där blev jag antastad av en kvinna som hade kört fast i snöslasket. Hon måste ha lagt märke till min stabila bål, hon bad mig putta igång bilen. Jag ställde naturligtvis upp, och mina och bilens förenade hästkrafter övervann till slut slasket. Vilken tur för henne att jag börjat träna!

4 kommentarer:

  1. Med en stabil bål kan man uträtta mycket!
    Visar bilden en cappucino från Olgas?

    SvaraRadera
  2. Nej! Hos Olga dricker man KAFFE! Tycker iallafall jag. Igår åt jag päronpaj därtill. Allt blev bra på raka stubinen. Bilden hittade jag när jag sökte på sol på bild-google.

    SvaraRadera
  3. "När Olga brygger cappucino" känns ju heller inte alls lika sångbart...
    Idag fuskar jag med träningen och skjuter upp den ända till i MORGON!

    SvaraRadera
  4. Jag skulle tränat igår, men jag skuter nog upp det till på måndag, jag misstänker att där är en massa folk när det är söndag. Dessutom är jag nog en riktig pruttnicklas i morgon så mycke pumpernickel som jag ätit idag.

    SvaraRadera