Mona Tumbas träningsbrödraskap - Nordvästskånes mänskliga ångtröskverk

Agga gagga gagga

Omstart

Nu är semestern slut! Men akta så du inte tar i för mycke! (titta va ful man kan bli)

The Klubb of boring fitness

söndag 17 januari 2010

2010-01-17


Puh! 20 minuter i trappmaskin. Det blir 75 våningar, säger maskinen. Samt 227 kCal, dessutom. Det blev rätt svettigt, men jag hade kunnat ta 30 minuter också, men jag var feg i starten så jag ställde in tiden lite snålt. Fullt med kommatecken, det känns som om det har blivit dagens skiljetecken, typ.
Trappmaskinen på bilden har inget sammanhang med artikeln.

3 kommentarer:

  1. Som vanligt när jag ska skriva nånting så är det enda jag kan tänka att jag inte vet vad jag ska skriva, så det är väl lika bra att jag skriver det.

    SvaraRadera
  2. Det händer att jag inte vet vad jag ska skriva när jag kommenterar en kommentar. Detta är ett exempel på den saken. Gomidda!

    SvaraRadera
  3. Det är inte så enkelt. Det har hänt att jag tänkt jag ska skriva ner vad som hänt mig under dagen men när jag sitter vid tangentbordet, eller med pennan i hand, är hjärnan bara tom. Jag kan formulera en text i tanken, men när jag ska skriva är den väck. Go mi da !!

    SvaraRadera