Mona Tumbas träningsbrödraskap - Nordvästskånes mänskliga ångtröskverk

Agga gagga gagga

Omstart

Nu är semestern slut! Men akta så du inte tar i för mycke! (titta va ful man kan bli)

The Klubb of boring fitness

onsdag 27 januari 2010

Idag var jag på ackademien och studerade. Här skådas en PecFly. Man sitter med näsan hitåt och armarna rakt ut, och så för man ihop handtagena framför sig. När jag skulle använda den var den upptagen, så jag tog mag-maskinen istället. När jag var klar med den och hade vilat satt samma pekka kvar. När jag hade suttit och glott på honom i någon minut unjefär så gav han upp till slut. Visst är livet stundom underbart!

2 kommentarer:

  1. Med musik i öronen gick det som en schottis! När jag tagit mig igenom programmet var jag förvånad över att jag redan var färdig, och satte mig och rodde två minuter extra!

    SvaraRadera
  2. Länge leve träningsgrimasen! Schwarzeneggernegger hade inte kunnat göra det bättre!

    SvaraRadera