Mona Tumbas träningsbrödraskap - Nordvästskånes mänskliga ångtröskverk

Agga gagga gagga

Omstart

Nu är semestern slut! Men akta så du inte tar i för mycke! (titta va ful man kan bli)

The Klubb of boring fitness

måndag 1 februari 2010

Scho alla läsare! Jag tränade i förmiddas, därefter åt jag upp min sista nyinflyttad-kupong på Donulds. Sen köpte jag kaffe på maxi, både flytande och hela bönor. När jag sen kom hem och ställde mig i duschen upptäckte jag snart att det var stopp i vattenlåset. Det var enkelt att rensa så jag undrar varför inte Ängelholmshem gjorde det innan jag flyttade in (Jag har svårt att tro att alla paprikafrön mm partiklar kommit från mig på bara två månader). Good middag!

1 kommentar:

  1. Sho bre! Jag tränade igår. Det var jobbigt, för jag hade för mycket frukost i magen! Det där med mat får man akta sig för! GOMIDDA!

    SvaraRadera