Mona Tumbas träningsbrödraskap - Nordvästskånes mänskliga ångtröskverk

Agga gagga gagga

Omstart

Nu är semestern slut! Men akta så du inte tar i för mycke! (titta va ful man kan bli)

The Klubb of boring fitness

tisdag 19 januari 2010


Idag var jag på plågoinstitutet och körde cross trainer i 30 minuter. Det var ganska lätt. Nästa gång ska jag ha högre belastning.


Dagens mysterium var mannen som duschade vid sidan om mig. Han hade fullt med tatueringar på armarna. På ryggen hade han någon sorts oidentifierbart bludder. Var det en stor slafsig ryggtatuering? Var det rygghår, framväxt i en mystisk oval? Det var inte lätt avv avgöra, utan glasögon i en ångande dusch.


Jag undrar så vad det var. Tatuering? Hår? Psoriasis?


Den frågan kommer nog att följa mig till graven... GOMIDDA!

1 kommentar:

  1. Utan glasögon i en ångande dusch liknar väl många tatueringar oidentifierbart bludder?

    SvaraRadera