Mona Tumbas träningsbrödraskap - Nordvästskånes mänskliga ångtröskverk

Agga gagga gagga

Omstart

Nu är semestern slut! Men akta så du inte tar i för mycke! (titta va ful man kan bli)

The Klubb of boring fitness

lördag 20 mars 2010

Fitness & ekonomi


Av någon anledning tänker jag på låten "Sex and workout" av the Nykels.

Nåväl.

Den ekonomiska slutsatsen av mitt första fitnnesshalvår är följande:


Medlemskap halvår kr 2800


35 gånger tränat


80 kronor per träning



Det känns på nåt vis dyrt. Men men, nu har jag köpt ett årsmedlemsskap för 4100 kroner. Det återstår att se vad det plir omräknat per besök på institutet.


Chlob.

1 kommentar:

  1. Fullt med siffror överallt. Jag tänkte leta upp ett papper där det står hur mycke jag betalar, men jag orkade inte. Trots att jag vet var pappret är. Men det är nåt med siffror. Det är jag säker på. Och så får jag bada om jag vill. Klab

    SvaraRadera